ולרגל 100 שנה להולדתו של המאסטרו פדריקו פליני אנו שמחים להציג לפניכם את המחווה של אטורה סקולה, אם תרצו קידה צנועה של במאי נהדר לבמאי גדול עוד יותר, המציע לנו הצצה לצדדים פחות מוכרים של פליני.הפסטיבל בהפקת אדמס איטליה-ישראל בתמיכת המכון האיטלקי לתרבות של תל אביב ושל חיפה וצ’ינצ’יטה לוצ’ה. הסרטים שיוקרנו: אהבה במעצר בית (איטליה 2019)בימוי: אמיליאנו קוראפימשחק: מרים לאונה, סימונה ליברטי, פבריציו רונג'יונהL'AMORE A DOMICILIODir: Emiliano Corapiרנאטו הוא סוכן ביטוח מרובע המתחמק מיחסים רומנטיים. יום אחד הוא פוגש את אנה, צעירה חסרת עכבות. לראשונה הוא מתאהב מעל הראש, למרות ואולי בגלל שהוא מגלה שאנה נמצאת במעצר בית ממושך, עובדה שגורמת לו לשינוי בתפיסת העולם. העניינים מסתבכים כשהחבר העבריין של אנה בורח מהכלא ומופיע בדירה בניסיון לשכנעה להצטרף אליו לשוד חדש.(90 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(90 min., Ita., Heb. Sub) עשרה ימים בלי אמא (איטליה 2019)בימוי: אלסנדרו ג'נובזימשחק: פביו דה לואיג'י, ולנטינה לודוביני, אנג'ליקה אלי10 GIORNI SENZA MAMMADir: Alessandro Genovesiמה קורה כאשר אם דומיננטית לשלושה ילדים מחליטה לעזוב לעשרה ימים ומשאירה אותם לטיפולו של אב שהיה עד אז נעדר למעשה מחייהם?(94 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(94 min., Ita., Heb. Sub) חיים קלים (איטליה 2019)בימוי: האחים מיאקאווהמשחק: מנואל הודק, ג'יימס מיאקאווה, קמילה סמינו פאברוEASY LIVINGDir: Fratelli Miyakawaקומדיית התבגרות מלנכולית המתארת את מציאות חייהם של מהגרים דרך עיניו של נער בן 14. העלילה מפגישה בין צעירה המבריחה תרופות בגבול איטליה-צרפת, מאמן טניס אמריקאי ביזארי והנער, כאשר שלושתם חוברים יחד להבריח מהגר בלתי חוקי.(96 דקות, איטלקית ואנגלית, תרגום לעברית)(96 min.,Eng. & Ita., Heb. Sub) הצעד הגדול (איטליה 2019)בימוי: אנטוניו פדובןמשחק: ג'וזפה בטיסטון, סטפנו פרזי, קמילה פיליפיIL GRANDE PASSODir: Antonio Padovanמאז שבגיל שש דריו קווליארי צפה בטלוויזיה בנחיתה על הירח, הוא חולם להגיע לשם. מריו קווליארי, אחיו המנוכר, מנהל חנות לחומרי בניין ברומא. יום אחד קיומו הרגוע מופרע ע"י צלצול טלפון. דריו אותו ראה רק פעם בחיים נמצא בכלא. הוא נאלץ לטפל באחיו. האחים שדומים חיצונית, אבל שונים באופיים, מוצאים את עצמם בפני משימה בלתי אפשרית.(96 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(96 min., Ita., Heb. Sub) צ'או איטליה (איטליה 2019)בימוי: ג'אני די גרגוריומשחק: ג'אני די גרגוריו, אניו פנטסטיקיני, ג'ורג'ו קולאנגליCIAO ITALIADir. Gianni Di Gregorioאטיליו, ג'ורג'טו והפרופסור הפנסיונר, שלושתם צעירים רומאיים, שעברו את השבעים, חייבים להיחלץ מההווה המחורבן שבו הם מתבוססים בשעמום, בחוסר כל ובגעגועים למה שפעם אולי היו יכולים להיות. הם מחליטים לצאת למסע שישנה את החיים. השאלה, לאן?(90 דקות, איטלקית, תרגום לעברית ואנגלית)(90 min. Ita., Heb. & Eng. Sub)באדיבות קולנוע חדש בע"מ חטיפת הכלב (איטליה 2019)בימוי: פולביו ריסואלומשחק: סילביו ד'אמיקו, אדוארדו פשה, סילבנה בוסיIL COLPO DEL CANEDir: Fulvio Risueloקומדיה שחורה שלרגעים מזכירה את היחס לכלבים ב"דג ושמו ואנדה". על היום הראשון כדוג סיטריות, רנה ומרטי מאבדות את הבולדוג הצרפתי של אישה עשירה עליו הן היו אמורות לשמור. במהרה הם מבינות שהכלב נגנב ע"י ד"ר מופסי, וטרינר מתחזה. מי הוא האיש בעל התסרוקת המוזרה ולמה הוא גנב את הכלב? השתיים יוצאות למסע מטורף אחרי הבולדוג האומלל.(93 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(93 min., Ita., Heb. Sub) שוטרים וגנבים (איטליה 1951)בימוי: מריו מוניצ'לי, סטנומשחק: אלדו פבריצי, טוטו, אווה נינצ'יGUARDIE E LADRIDir: Mario Monicelli, Stenoקומדיה עממית אך מתוחכמת על משחק של חתול ועכבר בין אספוזיטו, עבריין חמקמק לסמל בוטוני, שוטר עגלגל שעתידו המקצועי עומד בסכנה אם לא יצליח לשים את ידו על הפושע. השוטר טומן לו מלכודת כאשר מזמין את אספוזיטו ומשפחתו לארוחת ערב, אך כאשר חום משפחת הפושע נוגע ללבו הוא מוותר על מאסר מתוך ידיעה כי משרתו בסכנה. זכה בפרס התסריט הטוב בפסטיבל קאן 1952.(105 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(105 min., Ita., Heb. Sub) יותר מדיי מיסים (איטליה 1959)בימוי: סטנומשחק: אלדו פבריצי, טוטו, קטיה קארו, לואי דה פינס I TARTASSATIDir: Stenoסרט הנחשב לסרט המשך ל"שוטרים וגנבים", אך מתרחש בקרב אנשי מעמד הביניים. מר פזלה (טוטו) הוא בעלים של חנות הלבשה יוקרתית. בגלל חוסר אהבתו לשלם מיסים מגיע אליו נציג של רשות המיסים (פבריצי) ופזלה שוכר יועץ מס נכלולי (לואי דה פינס) כדי שימצא עבורו דרך לחמוק מאימת השלטונות.(105 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(105 min., Ita., Heb. Sub) טוטו, פבריצי והנוער של ימינו (איטליה 1960)בימוי: מריו מטולימשחק: אלדו פבריצי, טוטו, קריסטין קאופמן, ג'רונימו מיניירTOTO, FABRIZI E I GIOVANI D'OGGIDir: Mario Mattoliקרלו מאוהב בגבריאלה ומחליט לשאתה לאישה. היא מסכימה, אך אחרי המפגש בין ההורים מתחילות הצרות. האבות מפתחים שנאה עזה אחד לשני ומתחילים לריב על כל דבר אפשרי, דבר המוביל לביטול החתונה. אין ברירה,הצעירים מחליטים לברוח.(96 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(96 min., Ita., Heb. Sub) כמה מוזר להיקרא פדריקו (איטליה 2013)בימוי: אטורה סקולהHOW STRANGE TO BE NAMED FEDERICODir: Ettore Scolaב־2013, לציון 20 שנה למותו של פדריקו פליני, יצר אטורה סקולה את המחווה שלפנינו – אם תרצו קידה צנועה של במאי נהדר לבמאי גדול עוד יותר. חוץ מלהודות לפליני על הרגעים הקולנועיים הגדולים שהעניק לכולנו, סקולה – שבינתיים הלך גם הוא לעולמו – מציע לנו הצצה לצדדים פחות מוכרים של פליני: היכרותם המשותפת, מפגשים על בימות הצילומים, שמצטברים לדיוקן אימפרסיוניסטי המעצב את דמותו של פליני כפינוקיו נצחי, שמעולם לא נדרש להפוך לילד. (93 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)(93 min., Ita., Heb. Sub) אהבנו כל כך (איטליה 1974)בימוי: אטורה סקולהמשחק: ויטוריו גסמן, נינו מנפרדי, סטפניה סנדרליWE ALL LOVED SO MUCH (C’ERAVAMO TANTO AMATI)Dir: Ettore Scola
יצירת מופת של אטורה סקולה. טרגיקומדיה על שלושה לוחמים במחתרת האנטי פשיסטית מגלים לאורך השנים, שהאידיאלים שקשרו ביניהם אינם עומדים במבחן הזמן, ומתמודדים עם אהבות, אכזבות וריקנות גדולה שמצטברת. 30 שנות חיים מקבילים באיטליה שלאחר מלחמת העולם עם אנלוגיה בין סיפורם של חברים לנשק לבין תולדות הקולנוע האיטלקי.
(120 דקות, איטלקית, תרגום לעברית ואנגלית)((120 min., Ita., Heb. & Eng.Sub.עותק דיגיטלי חדש.הקרנה חד פעמיתRestoration realized by CSC-Cineteca Nazionale in collaboration with Dean Film, under the supervision of Luciano Tovoli#_lt#div#_gt# #_lt#span#_gt##_lt#br#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div class="gmail_default"#_gt##_lt#div class="gmail_default"#_gt##_lt#p dir="RTL" style="color#_sc# rgb(34, 34, 34); margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; text-align#_sc# right; line-height#_sc# 24px; vertical-align#_sc# baseline; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 12pt; font-family#_sc# " times="" new="" roman",="" serif;"=""#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt#ולרגל 100 שנה להולדתו של #_lt#b#_gt#המאסטרו פדריקו פליני#_lt#/b#_gt# אנו שמחים להציג לפניכם את המחווה של אטורה סקולה, אם תרצו קידה צנועה של במאי נהדר לבמאי גדול עוד יותר, המציע לנו הצצה לצדדים פחות מוכרים של פליני.#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p dir="RTL" style="color#_sc# rgb(34, 34, 34); margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; text-align#_sc# right; line-height#_sc# 24px; vertical-align#_sc# baseline; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 12pt; font-family#_sc# " times="" new="" roman",="" serif;"=""#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt#הפסטיבל בהפקת אדמס איטליה-ישראל בתמיכת המכון האיטלקי לתרבות של תל אביב ושל חיפה וצ#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#’#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt#ינצ#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#’#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt#יטה לוצ#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#’#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt#ה.#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-family#_sc# Calibri, sans-serif; color#_sc# black;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#b style="font-size#_sc# 11pt;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#u#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#הסרטים שיוקרנו#_sc##_lt#/span#_gt##_lt#/u#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#אהבה במעצר בית (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# אמיליאנו קוראפי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# מרים לאונה, סימונה ליברטי, פבריציו רונג'יונה#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#L'AMORE A DOMICILIO#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Emiliano Corapi#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#רנאטו הוא סוכן ביטוח מרובע המתחמק מיחסים רומנטיים. יום אחד הוא פוגש את אנה, צעירה חסרת עכבות. לראשונה הוא מתאהב מעל הראש, למרות ואולי בגלל שהוא מגלה שאנה נמצאת במעצר בית ממושך, עובדה שגורמת לו לשינוי בתפיסת העולם. העניינים מסתבכים כשהחבר העבריין של אנה בורח מהכלא ומופיע בדירה בניסיון לשכנעה להצטרף אליו לשוד חדש.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(90 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(90 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#עשרה ימים בלי אמא (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# אלסנדרו ג'נובזי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# פביו דה לואיג'י, ולנטינה לודוביני, אנג'ליקה אלי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#10 GIORNI SENZA MAMMA#_lt#b#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Alessandro Genovesi#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#מה קורה כאשר אם דומיננטית לשלושה ילדים מחליטה לעזוב לעשרה ימים ומשאירה אותם לטיפולו של אב שהיה עד אז נעדר למעשה מחייהם?#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(94 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(94 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" dir="RTL" style="font-size#_sc# 12pt; color#_sc# rgb(47, 84, 150);"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#חיים קלים (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# האחים מיאקאווה#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# מנואל הודק, ג'יימס מיאקאווה, קמילה סמינו פאברו#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#EASY LIVING#_lt#/span#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Fratelli Miyakawa#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#קומדיית התבגרות מלנכולית המתארת את מציאות חייהם של מהגרים דרך עיניו של נער בן 14. העלילה מפגישה בין צעירה המבריחה תרופות בגבול איטליה-צרפת, מאמן טניס אמריקאי ביזארי והנער, כאשר שלושתם חוברים יחד להבריח מהגר בלתי חוקי.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(96 דקות, איטלקית ואנגלית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(96 min.,Eng. & Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#b style="font-size#_sc# 11pt;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#הצעד הגדול (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# אנטוניו פדובן#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# ג'וזפה בטיסטון, סטפנו פרזי, קמילה פיליפי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#IL GRANDE PASSO#_lt#b#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Antonio Padovan#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#מאז שבגיל שש דריו קווליארי צפה בטלוויזיה בנחיתה על הירח, הוא חולם להגיע לשם. מריו קווליארי, אחיו המנוכר, מנהל חנות לחומרי בניין ברומא. יום אחד קיומו הרגוע מופרע ע"י צלצול טלפון. דריו אותו ראה רק פעם בחיים נמצא בכלא. הוא נאלץ לטפל באחיו. האחים שדומים חיצונית, אבל שונים באופיים, מוצאים את עצמם בפני משימה בלתי אפשרית.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(96 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(96 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#span style="background-color#_sc# rgb(251, 251, 251); color#_sc# rgb(51, 51, 51); font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#צ'או איטליה (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# ג'אני די גרגוריו#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# ג'אני די גרגוריו#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#, #_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#אניו פנטסטיקיני, ג'ורג'ו קולאנגלי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#CIAO ITALIA#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir. Gianni Di Gregorio#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#אטיליו, ג'ורג'טו והפרופסור הפנסיונר, שלושתם צעירים רומאיים, שעברו את השבעים, חייבים להיחלץ מההווה המחורבן שבו הם מתבוססים בשעמום, בחוסר כל ובגעגועים למה שפעם אולי היו יכולים להיות. הם מחליטים לצאת למסע שישנה את החיים. השאלה, לאן?#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt#(90 דקות, איטלקית, תרגום לעברית ואנגלית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" dir="RTL" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt#90#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt# min. Ita., Heb. & Eng. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" dir="RTL" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#באדיבות קולנוע חדש בע"מ#_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#חטיפת הכלב (איטליה 2019)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# פולביו ריסואלו#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# סילביו ד'אמיקו, אדוארדו פשה, סילבנה בוסי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#IL COLPO DEL CANE#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Fulvio Risuelo#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#קומדיה שחורה שלרגעים מזכירה את היחס לכלבים ב"דג ושמו ואנדה". על היום הראשון כדוג סיטריות, רנה ומרטי מאבדות את הבולדוג הצרפתי של אישה עשירה עליו הן היו אמורות לשמור. במהרה הם מבינות שהכלב נגנב ע"י ד"ר מופסי, וטרינר מתחזה. מי הוא האיש בעל התסרוקת המוזרה ולמה הוא גנב את הכלב? השתיים יוצאות למסע מטורף אחרי הבולדוג האומלל.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(93 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(93 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" dir="RTL" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt; text-align#_sc# right;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#שוטרים וגנבים (איטליה 1951)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# מריו מוניצ'לי, סטנו#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# אלדו פבריצי, טוטו, אווה נינצ'י#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#GUARDIE E LADRI#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Mario Monicelli, Steno#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#קומדיה עממית אך מתוחכמת על משחק של חתול ועכבר בין אספוזיטו, עבריין חמקמק לסמל בוטוני, שוטר עגלגל שעתידו המקצועי עומד בסכנה אם לא יצליח לשים את ידו על הפושע. השוטר טומן לו מלכודת כאשר מזמין את אספוזיטו ומשפחתו לארוחת ערב, אך כאשר חום משפחת הפושע נוגע ללבו הוא מוותר על מאסר מתוך ידיעה כי משרתו בסכנה. זכה בפרס התסריט הטוב בפסטיבל קאן 1952.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(105 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(105 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#יותר מדיי מיסים (איטליה 1959)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# סטנו#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# אלדו פבריצי, טוטו, קטיה קארו, לואי דה פינס#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#I TARTASSATI#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Steno#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#סרט הנחשב לסרט המשך ל"שוטרים וגנבים", אך מתרחש בקרב אנשי מעמד הביניים. מר פזלה (טוטו) הוא בעלים של חנות הלבשה יוקרתית. בגלל חוסר אהבתו לשלם מיסים מגיע אליו נציג של רשות המיסים (פבריצי) ופזלה שוכר יועץ מס נכלולי (לואי דה פינס) כדי שימצא עבורו דרך לחמוק מאימת השלטונות.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(105 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(105 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#טוטו, פבריצי והנוער של ימינו (איטליה 1960)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# מריו מטולי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# אלדו פבריצי, טוטו, קריסטין קאופמן, ג'רונימו מינייר#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="IT" dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#TOTO, FABRIZI E I GIOVANI D'OGGI#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Mario Mattoli#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#קרלו מאוהב בגבריאלה ומחליט לשאתה לאישה. היא מסכימה, אך אחרי המפגש בין ההורים מתחילות הצרות. האבות מפתחים שנאה עזה אחד לשני ומתחילים לריב על כל דבר אפשרי, דבר המוביל לביטול החתונה. אין ברירה,הצעירים מחליטים לברוח.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#(96 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(96 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt; color#_sc# rgb(51, 51, 51);"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#b style="font-size#_sc# 11pt;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#כמה מוזר להיקרא פדריקו (איטליה 2013)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# אטורה סקולה#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#HOW STRANGE TO BE NAMED FEDERICO#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Ettore Scola#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt; color#_sc# rgb(49, 47, 47); background-image#_sc# initial; background-position#_sc# initial; background-size#_sc# initial; background-repeat#_sc# initial; background-origin#_sc# initial; background-clip#_sc# initial;"#_gt#ב־2013, לציון 20 שנה למותו של פדריקו פליני, יצר אטורה סקולה את המחווה שלפנינו – אם תרצו קידה צנועה של במאי נהדר לבמאי גדול עוד יותר. חוץ מלהודות לפליני על הרגעים הקולנועיים הגדולים שהעניק לכולנו, סקולה – שבינתיים הלך גם הוא לעולמו – מציע לנו הצצה לצדדים פחות מוכרים של פליני#_sc# היכרותם המשותפת, מפגשים על בימות הצילומים, שמצטברים לדיוקן אימפרסיוניסטי המעצב את דמותו של פליני כפינוקיו נצחי, שמעולם לא נדרש להפוך לילד#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt; color#_sc# rgb(49, 47, 47); background-image#_sc# initial; background-position#_sc# initial; background-size#_sc# initial; background-repeat#_sc# initial; background-origin#_sc# initial; background-clip#_sc# initial;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#. #_lt#/span#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="RTL"#_gt##_lt#/span#_gt#(93 דקות, איטלקית, תרגום לעברית)#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(93 min., Ita., Heb. Sub)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#אהבנו כל כך (איטליה 1974)#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#בימוי#_sc# אטורה סקולה#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#משחק#_sc# ויטוריו גסמן, נינו מנפרדי, סטפניה סנדרלי#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" align="right" dir="LTR" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# ltr; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#WE ALL LOVED SO MUCH (#_lt#/span#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#C’ERAVAMO TANTO AMATI)#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" dir="RTL" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#Dir#_sc# Ettore Scola#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#b#_gt#יצירת מופת של אטורה סקולה.#_lt#/b#_gt# טרגיקומדיה על שלושה לוחמים במחתרת האנטי פשיסטית מגלים לאורך השנים, שהאידיאלים שקשרו ביניהם אינם עומדים במבחן הזמן, ומתמודדים עם אהבות, אכזבות וריקנות גדולה שמצטברת. 30 שנות חיים מקבילים באיטליה שלאחר מלחמת העולם עם אנלוגיה בין סיפורם של חברים לנשק לבין תולדות הקולנוע האיטלקי.#_lt#br#_gt#(120 דקות, איטלקית, תרגום לעברית ואנגלית)(#_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span dir="LTR"#_gt##_lt#/span#_gt#(120 min., Ita., Heb. & Eng.Sub.#_lt#/span#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#עותק דיגיטלי חדש.#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span lang="HE" style="font-size#_sc# 12pt;"#_gt#הקרנה חד פעמית#_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin#_sc# 0cm 0cm 0.0001pt; color#_sc# rgb(34, 34, 34); text-align#_sc# right; direction#_sc# rtl; unicode-bidi#_sc# embed; font-size#_sc# 11pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt##_lt#strong style="font-family#_sc# " times="" new="" roman",="" serif;"=""#_gt##_lt#span dir="LTR" style="font-size#_sc# 12pt; font-family#_sc# Calibri, sans-serif;"#_gt#Restoration realized by CSC-Cineteca Nazionale in collaboration with Dean Film, under the supervision of Luciano Tovoli#_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="color#_sc# rgb(34, 34, 34);"#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#br style="font-size#_sc# small; background-color#_sc# rgb(255, 255, 255);"#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt#
|